WSPIERAJĄ NAS

Projekty Realizowane

Społeczność
Polecamy

Apel do mediów o uszanowanie różnorodności województwa

Strona Piotra Bieleckiego

Projekty zakończone

Różnorodne akcje, spotkania i imprezy organizowane, bądź współorganizowane przez nasze stowarzyszenie:

Zwiedzaj Zagłębie z FdZD - od grudnia 2007 roku zorganizowaliśmy kilkadziesiąt wycieczek po regionie, w których łącznie wzięło udział kilkaset uczestników

Powstanie styczniowe w Zagłębiu Dąbrowskim - w 2010 roku stworzyliśmy film dokumentujący przebieg powstania w naszym regionie. Inicjatywa dofinansowana przez Starostwo Powiatowe w Będzinie. Gdy pozwoli czas i finanse, tworzymy kolejne filmy...

Odznaka Krajoznawcza: Jan Kiepura - chłopak z Sosnowca - wspólnie z PTTK ustanowiliśmy odznakę promującą postać zagłębiowskiego tenora i miejsca z nim związane

Zagłębie dla Wierszyny - w ramach wyprawy Campus Syberia-Mongolia 2009 koordynowaliśmy zbiórkę darów w regionie dla Polonii syberyjskiej z Wierszyny

Wielokulturowość Zagłębia Dąbrowskiego - wraz z Wyższą Szkołą Humanitas zorganizowaliśmy 20 marca 2009 konferencję naukową, a także dzięki wsparciu UM Sosnowiec wydaliśmy publikację pokonferencyjną

Zagłębiowskie Dni Krwiodawstwa - realizowane wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa akcje zbiórki krwi w miastach Zagłębia Dąbrowskiego.

Mistrzostwa Zagłębia Dąbrowskiego - coroczny turniej halowej piłki nożnej dla szkół gimnazjalnych z całego regionu. Do tej pory akcję przeprowadzono w 2008 i 2009 roku

Pamiętajmy o mogiłach - coroczne porządkowanie mogił i grobów zasłużonych dla regionu osób. Akcja miała miejsce w 2008 i 2009 roku. Ponad to w sierpniu 2008 roku porządkowaliśmy też będziński kirkut.

Metropolia Śląsko-Dąbrowska - promocja nazwy planowanego organizmu administracyjnego, która uwzględniałaby w sobie element zagłębiowski.

Turniej o Puchar Zagórza - turniej piłkarski drużyn amatorskich zorganizowany z okazji pożegnania lata

Lotnisko im. Jana Kiepury - promowaliśmy postać Jana Kiepury jako patrona lotniska w Pyrzowicach

Forum Rekonstrukcji Obiektów Historycznych - wspieraliśmy organizację będzińskiej imprezy w 2008 i 2009 roku.

Biblioferie w Będzinie - zorganizowanie warsztatów filmowych dla dzieci z będzińskich szkół

Impreza mikołajkowa dla dzieci - współorganizacja w Czeladzi imprezy mikołajkowej dla dzieci z domu dziecka w Sarnowie

Odczyt z podróży Grzegorza Kuśpiela: "Śladami Vlada Palownika - wampira z Transylwanii"

"Muzyczne wędrówki z Janem Kiepurą - Od Mozarta do Bernsteina" - koncert charytatywny

Nasza aktywność w regionie:

Sosnowiec - Dąbrowa Górnicza - Będzin - Czeladź - Powiat Będziński - Powiat Zawierciański - Powiat Olkuski - Powiat Myszkowski
Region w pigułce

Warte czytania

Nasi partnerzy

_

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.